Pozvánka na jógu pro pánevní dno

Svaly pánevního dna hrají důležitou roli v životě každé ženy a mají zásadní vliv na její zdraví. Jsou ukryté hluboko uvnitř těla a většina žen si tak není vědoma jejich existence, takže jim nevěnuje dostatečnou pozornost.

Pánevní dno je velmi důležité z hlediska správného držení těla. U žen je spojováno s plodností, s obdobím klimakteria, dále pak s případnými menstruačními potížemi, hormonální nerovnováhou, inkontinencí, apod. Správná funkce svalů pánevního dna napomáhá ženám také např. po porodu vrátit se zpět do kondice a pravidelným cvičením můžete také získat lepší sexuální prožitek.

Ráda bych vás pozvala na seminář jógy pro posílení pánevního dna do plzeňského celostního Centra Bezovka, V Bezovce 4 na Borech, který se uskuteční dne 26. 11. 2021 od 10:00 do 16:00 hodin. Cviky budou nenáročné, ale účinné a povedou k aktivnímu zapojování pánevního dna a seminář poplyne v klidném tempu a jeho součástí bude i teorie a čas na společný oběd. Proto je naplánovaný na 6 hodin a v čase od 12:30 do 13:30 bude pauza na oběd, který bude rovněž zajímavou inspirací.


Při józe zaměřené na posílení pánevního dna se jedná o cviky a správné dýchání zaměřené nejen na oblast podbřišku, břicha a pánve, ale také na kyčle a oblast kříže a beder, které budeme uvolňovat, protahovat a posilovat.

Tento seminář bude sestaven z jemného cvičení v klidném tempu, je vhodný pro každou ženu, která chce vědomě pracovat se svým tělem a jeho potenciálem a také na své ženské energii.

Cvičení je zaměřené na uvolnění kyčlí, zpevnění pánevního dna a stimulaci endokrinního systému. Naučíte se základy jógy, správné provedení jednotlivých ásan a dechová cvičení a osvojíte si základy posilování pánevního dna. Sestava nabídne rytmus, vystřídá dechové a relaxační techniky, které pomáhají uvolnit napětí a uleví nervovému systému.

Cvičení probíhá s vědomou pozorností, apeluje na soulad pohybu s dechem a klidnou mysl. S pomocí jógy hledáme cestu k vnitřní spokojenosti, harmonii a uvolnění. Tato lekce je určena pouze ženám a to v každém věku.




PŘÍNOSY CVIČENÍ PÁNEVNÍHO DNA

  • pomáhá ke správnému držení těla,

  • napomáhá udržení celkové kondice,

  • podporuje správný stereotyp chůze,

  • vede k uvolnění přetížených svalových skupin,

  • pomáhá snižovat bolesti v bederní a křížové oblasti,

  • uvolňuje a posiluje křížovou a bederní oblast, břišní svaly,

  • zlepšuje průběh těhotenství a porodu,

  • funguje jako prevence diastázy břišních svalů, inkontinence a ploché nohy,

  • zlepšuje střevní peristaltiku,

  • působí pozitivně i na kardiovaskulární systém, protože zlepšuje vitální kapacitu plic,

  • je prevencí otoků dolních končetin a vzniku cévních onemocnění.

Maximální počet účastnic: 6

S sebou pouze pohodlné oblečení na jógu.

Přihlášky a informace u Vlaďky Procházkové: vladka@vladkyoga.com nebo na telefonu 733 166 108